۵ پاسخ

من وقتی نفخ داشته باشم یا یبوست اینطوری میشم

اره عزیزم به خصوص وقتی می شینم هم زیر دلم یک حالت افتاده می گیره تیر می کشه

تازه بدترم میشی

اره کشیده میشه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری