خانما سایز ۴مای بی بی برا چند کیلوعه

۹ پاسخ

من ۳ طرح قدیم برای دخترم خیلی خوب بود طرح جدید دیشب شوترم گرفت ی کم بزرگه براش طرح جدید وزناش فرق میکنه الان دیگ باید بگم برای وزن ۹ یا۱۰ کیاو خوبه

۷ تا ۱۶

عزیزم بستگی به بچت داره بعضیا رون پاهاشون درشته والا من از ۷ کیلویی ۴ میبندم

با کیلو درست درنمیاد به نظر من، پسر من ۶.۵ کیلو هست سایز ۳ که تا ۹ کیلو نوشته روش ولی خیلی خط میندازه رو پاهاش ۴ میبندم دیگه، با توجه به جثه پایین تنه بچه تون بخرید،

9 به بالا

از هفت کیلو باید چهار ببندی سه خط میندازه

بفرما

تصویر

۹ب بالا

۹و۱۰ ب بالا

سوال های مرتبط