۵ پاسخ

از ۳۸دیگ‌بچه‌کامله ولی بنظرم ۳۸هفته چندروز باشی بهتره

بله 38 هفته و یکی دو روز خوبه

اره خوبه ۳۶ب بعد کلا جای نگرانی نیس

بمن ۳۹ هفته وقت سزارین دادن

من ۳۸ هفته تمام زایمان کردم.‌ بچت دختره یا پسر؟

سوال های مرتبط

مامان داوین مامان داوین روزهای ابتدایی تولد