خانوما واکسن ۱۸ماهگی دخترم نمیتونم ببرمش نزنم چی میشه

۲ پاسخ

خوده بچه بدنش ایمن میشه درمقابل بیماری ها چرا نبری🤔🤔🫤🫤

والله منم دوماهکیشو نبردم فعلامم میترسم ببرم

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍯



❤️❤️❤️❤️ مامان عسلچه🍯 ❤️❤️❤️❤️ ۸ ماهگی