۵ پاسخ

بد بع دلت راه نده همیشه قرار نیست نی نی تو مثل نی نی بقیه باشه
من که راحت رفتم زدم بعدم ن تب کرد ن هیچی پاراکید سر ساعت دادم بهش بیشتر خواب بود بچم ورمم نکرد روز اول کمپرس سرد روز دوم گرم

منم زدم روزاول حوله سردبزار ازروزبعد حوله گرم حوله سرد بزاری ورم نمیکنه خیلی اذیت شد دخترمن😔

۲ماهگی رو نزنی باقی رو چی؟۱روزه زود تموم میشه سخت هست ولی میگذره دیگه

اصلا باقیشم نزن...

منم دلم نمیاد چاره چیه

حتما بزن
اصلا سخت نیست فقط شب اولش یکم سخته ولی در کل اونجوری که میگفتن نیست
منم خیلی میترسیدم ولی خب راحت بود

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل 👼🏻🎀 مامان ابولفضل 👼🏻🎀 ۵ ماهگی
مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ ۱۵ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۳ ماهگی