میل خودته نزنید
ولی خواهشا فردا نه مدرسه و نه مهدکودک بفرستید
چون بچه های ما رو هم مریض میکنن
سرخک، وبا و هزار بیماری دیگه که سال هاست بشر با بدبختی و واکسن تونسته کنترل کنه الان به لطف بعضی خانواده ها داره تو جامعه برمیگرده
هیچی نمیشه
هیچی بچه سالم تری خواهی داشت .این واکسنا رو نزنید همشون مضرن و عامل بیماری ها منم تا دوماهگی نمیدونستم مضره زدم عزیزم به حرف این گهواره ای ها گوش نده اینا صرفن چون همه میزنن بچه بینوا رو میبرن واکسن میزنن و آگاهی ندارن
گلم اگه ضرر داشت هیچکس نمیزد پس بدون واکسن هایی که میزنن برای بدن مفید هستش و بی ضرر ما خودمون زدیم بچه ها هم باید بزنن تا بدنشون مقاوم باشه در برابر بیماری
فلج اطفال سرخک دورازجون دوراز جون باعث مرگ نوزاد . فقط باید واکسن بزنیم ک بدنشون دربرابر این چیزا مقاوم بشن.واکسن ها بی خطرن
برای سلامتی بچت هم که شده بایدبزنی
انفولانزا.
مریضی های سختی میگیرش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.