اگ واکسن نزنیم برا نوزاد چی میشه؟

۸ پاسخ

میل خودته نزنید
ولی خواهشا فردا نه مدرسه و نه مهدکودک بفرستید
چون بچه های ما رو هم مریض میکنن
سرخک، وبا و هزار بیماری دیگه که سال هاست بشر با بدبختی و واکسن تونسته کنترل کنه الان به لطف بعضی خانواده ها داره تو جامعه برمیگرده

هیچی نمیشه

هیچی بچه سالم تری خواهی داشت .این واکسنا رو نزنید همشون مضرن و عامل بیماری ها منم تا دوماهگی نمیدونستم مضره زدم عزیزم به حرف این گهواره ای ها گوش نده اینا صرفن چون همه میزنن بچه بینوا رو میبرن واکسن میزنن و آگاهی ندارن

گلم اگه ضرر داشت هیچکس نمیزد پس بدون واکسن هایی که میزنن برای بدن مفید هستش و بی ضرر ما خودمون زدیم بچه ها هم باید بزنن تا بدنشون مقاوم باشه در برابر بیماری

فلج اطفال سرخک دورازجون دوراز جون باعث مرگ نوزاد . فقط باید واکسن بزنیم ک بدنشون دربرابر این چیزا مقاوم بشن.واکسن ها بی خطرن

برای سلامتی بچت هم که شده بایدبزنی

انفولانزا.

مریضی های سختی میگیرش

سوال های مرتبط

مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ ۱۵ ماهگی