۸ پاسخ

مدرسه تحویلش نمیگیره خب چرا نزنی 🥲

این واکسن خیلی مهمه برا سلامتیه بچه پیشنهاد می دم حتما بری

منم واکسن پسرم و نزدم و تا الان که مشکل قانونی نداشتیم و تحقیق کردم انشالله مشکلی هم پیش نمیاد

عه اسم دخترامون مث همه❤️❤️
خواهر من نقد از بهداشت زنگ زدن نرفت واکسن بزنه هیچ کاری هم نکردن خخخ
البته هنوز مدرسه نمیره، نمیدونم مدرسه گیر بده یا نه

اونوقت دیگه بدنش در مقابل کلی بیماری بی دفاع میمونه

مگه بهداشت رفتن شرایط میخواد😐

کارت واکسن یکی از مهمترین مدارک مدرسشه

موقع مدرسه رفتنش باید ببری

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل 👼🏻🎀 مامان ابولفضل 👼🏻🎀 ۵ ماهگی
مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ ۱۵ ماهگی
مامان نیکان 👼💙 مامان نیکان 👼💙 ۲ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱۱ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۳ ماهگی