مگه میشه نزنی بعدها بزرگ شد دیفتری سیاه سرفه سرخک هپاتیت گرفت تو باید جواب بدی با سلامتی بچه ات بازی نکن گلم حتما بزن
هیچی
هیچی بچه سالم تری خواهی داشت .این واکسنا رو نزنید همشون مضرن و عامل بیماری ها منم تا دوماهگی نمیدونستم مضره زدم عزیزم به حرف این گهواره ای ها گوش نده اینا صرفن چون همه میزنن بچه بینوا رو میبرن واکسن میزنن و آگاهی ندارن
چند روز دیر تر ایرادی نداره
وا نمیشه ک نزنی
چهارماهگیم نمیتونی بزنی ، و خب چهارتا آمپولن هرکدوم برا مواردی که ممکنه خدایی نکرده بچت بهشون مبتلا بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.