۴ پاسخ

اووف امان از این واکسن دوماهگی من اگه میدونستم بچم انقد اذیت میشه صبر میکردم سه ماهگی میزدمش از گلو افتاد طفل معصومم.دوتا عضلانی هستن دوتام خوراکی

دو تا تزریقی به ران پا. دو تا هم خوراکی
من اول هفته زدم اصلا اذیت نشد بچه خدا رو شکر

دوتا خوراکیه دوتا تزریقی ب هر ران پا یکی یکم پاشون درد میگیره گریه می‌کنه پاشو تکون میده بعد دوبار که استامینوفن بدی خوب میشه دختر من یکم تب کرد با پاشویه خوب شد

۲تا میزنن ب دوتا رون‌پاش فک کنم و ۲تاخوراکی باشه..البته ۲تاخوراکی رو نمیدونم تو۲ماهگیه یا ن

سوال های مرتبط

مامان هدیه مامان هدیه ۱۴ ماهگی
مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ ۱۵ ماهگی