واکسن ۴ ماهگی از کجا میزننن

۶ پاسخ

سه تا فکر کنم رو پا میزنن

خیلیه ۳تا خدااااایا

چهار ماهگی چند تا میزنن رو ران

ینی چی منظورت جایی که میبری براش بزنن یا رو بدنش

شما ۲ ماهگی رو زدی یکی بود یا دو تا؟

همونجایی که دو ماهگی رو میزنن😊

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی
مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین😍 مامان ماهلین😍 ۱۳ ماهگی
مامان محمد حسن 💙 مامان محمد حسن 💙 ۶ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۳ ماهگی