من دیروز زدم همون موقع گریه کرد ولی خداروشکر تب نکرد فقط تا بعدازظهر پاهاش بستم قطره هم سروقت دادم فقط یکم غرغر میکنه درحد یک ربع باز میخوابه
حتما بزن واکسنش رو. خیلی مهمه
خدای نکرده بعدا مریضیهای بد بگیره عواقبش شدیدتره
نرس نداره دو روز یکم تب میکنه داروش و سر ساعت بده رفع میشه
من که هیچی نزدم
دوماهگی واکسن دارن
واکسن یک ماه خوبه بدنیست دختر من گریه هم نکرد زیاد
ترس نداره که..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.