۷ پاسخ

من دیروز زدم همون موقع گریه کرد ولی خداروشکر تب نکرد فقط تا بعدازظهر پاهاش بستم قطره هم سروقت دادم فقط یکم غرغر می‌کنه درحد یک ربع باز میخوابه

حتما بزن واکسنش رو. خیلی مهمه
خدای نکرده بعدا مریضی‌های بد بگیره عواقبش شدیدتره

نرس نداره دو روز یکم تب میکنه داروش و سر ساعت بده رفع میشه

من که هیچی نزدم

دوماهگی واکسن دارن

واکسن یک ماه خوبه بدنیست دختر من گریه هم نکرد زیاد

ترس نداره که..

سوال های مرتبط

مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ ۱۵ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱۱ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۳ ماهگی
مامان ابولفضل 👼🏻🎀 مامان ابولفضل 👼🏻🎀 ۵ ماهگی