من امروز زدم فعلا درد داره تبش خیلی کمه
قطره پاراکید دوبرابر وزنش روز اول هر چهار ساعت از روز دوم هر شش ساعت بده اصلا تب نمیکنه واسه جای واکسنش هم روز اول حتما کیسه آب سرد بزار خیلی تسکین میده
پسر من درد داشت تب نکرد اصلا
اما باید خیلی مواظب باشی ۲ روز
شب اول مخصوصا
نه من زدم یه هفته پیش اصن اذیت نشد
فقط یکم بی حال دو روز بعدش درست شد
البته استامینوفن سر ساعت دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.