واکسن دوماهگی نزنیم چی میشه؟

۷ پاسخ

چندین سال قبل ک علم پیشرفت نکرده بود چقدر نوزاد مریض می‌شد حالا هر مریضی ای ولی الان همین واکسن ها چقدر جلوی خیلی اتفاقات و میگیره

یا خدا. با جون بچه نمیشه بازی کرد. مسئولیت داری در قبالش. ینی چی نزدن واکسن.

باید همه واکسن هاشو بزنی واجبه پولی نیست که نخای بزنی قیمتش بالا باشه بهداشت میزنه رایگان

این واکسنا رو نزنید همشون مضرن و عامل بیماری ها منم تا دوماهگی نمیدونستم مضره زدم عزیزم به حرف این گهواره ای ها گوش نده اینا صرفن چون همه میزنن بچه بینوا رو میبرن واکسن میزنن و آگاهی ندارن

سلام بالاخره چیشد واکسن زدین یا نه؟

بالاخره که چی

شوهر منم مخالفه با واکسن میگه معلوم نیست چیه میزنن به بچه ها😐😂

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل 👼🏻🎀 مامان ابولفضل 👼🏻🎀 ۵ ماهگی
مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ ۱۵ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۶ ماهگی