خانوما اگر واکسن دوماهگی بچه رو نزنیم چی میشه

۴ پاسخ

حتما بزن عزیزم
جای جبرانی نیست بعداً فقط پشیمونی داره

هیچی نمیشه دور از جون فردا بزرگ شد دیفتری سیاه سرفه سرخک هپاتیت این گرفت مقصر خودتی برای سلامتی بچه ات هم شده بزن

حماقت نکن اینهمه بچه دارن میزنن

چرا میخوای نزنی که؟

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین ۱۱ ماهگی
مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ ۱۵ ماهگی