۵ پاسخ

کدو حلوایی جز باد هیچی نداره😂😂

مامانم خودش کدو حلوایی میکاره همیشه کلی مامانم میزاره پشت بوم خونمون تا فصل جدیدش در بیاد داریم

آره برش بزن خام بذار فریزر.تا ۱ سال میتونی استفاده کنی

من حبه ای خرد کردم گذاشتم فریز هر موقع نیاز دارم چند تکه برمیدرم

اره

سوال های مرتبط

مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۶ ماهگی