مامانا کدو حلوایی چطوری فریز کنم واسه پوره

۲ پاسخ

من تیکه های کوچیک مربعی درست کردم هر 4 تادونه تو یه تیکه پلاستیک گذاشتم هرموقع میخام برمیدارم تازه میپزم

بپز له کن بریز تو ظرف یکم که سفت شد برش بزن بریز تو زیپ کیپ بزار فریزر

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۰ ماهگی