۵ پاسخ

من برنامه غذايي گرفتم براي دخترم از اول ٥ ماهگي شروع مي كنم ، اولين چيز براش پوره موز نوشته الباه در حد اينكه پوره رو به پري اسپون بزنم بهش بدم.

من میدم
قاطی فرنی ش میکنم

من از امروز میخام بدم

از ۴ ماهگی میشه قاطی فرنی هاش کرد اتفاقا خیلی هم خاصیت داره پتاسیم داره

من هنوز ندادم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی