من برنامه غذايي گرفتم براي دخترم از اول ٥ ماهگي شروع مي كنم ، اولين چيز براش پوره موز نوشته الباه در حد اينكه پوره رو به پري اسپون بزنم بهش بدم.
من میدم
قاطی فرنی ش میکنم
من از امروز میخام بدم
از ۴ ماهگی میشه قاطی فرنی هاش کرد اتفاقا خیلی هم خاصیت داره پتاسیم داره
من هنوز ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.