یعنی کسی نیست؟؟؟


پوشک پوشک پوشک

تصویر
۵ پاسخ

من وروژست میخورم برای اندومتروز ولی ریزش ندارم

من مجرد بودم
برای تنبلیم قرص جلو گیری میخوردم خیییلی ریزش داشت موهام
ولی مژه و ابرو نه

من مو هام ریخت

منم نمیدونم

من تا حالا اصلا قرص جلوگیری نخوردم

سوال های مرتبط