ن عزیزم هیچ میوه ای ضرر نداره تازه مفید هم هس بخور نوش جونت منم چند روز پیش بدجور دلم هندونه خاس تو نصف روز ی دونه کاملشو خوردم
کم بخور همونقدر که گرمی بده سردی هم بده
من سر بچه اولمم خوردم الآنم ویارم هندونه و طالبی
بخور ولی کم چون سردیه دل درد نگیری
من که خیلی هوس کردم دراولین فرصت میخورم 🥲
اتفاقا خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.