سفره هفت سیناتونوبچینین میراث گذشتگانمونه هزاران سال نوروزپابرجابوده وهست ومیمونه واسه آیندگانمون بایدبمونه نوروزیعنی نوشدن امیدوارم سال جدیدهمون سالی باشه ک هممون ارزوشوداریم سلامتی وفراوانی وخوشبختی
اره عزیزم چرا بریزیم سرت
ما عید نوروز نداریم یعنی رسم نداریم مثل روزای عادی برامون عیدی اینا هیچی نداریم
بله عزیزم قطعا میچینم،دخترم خیلی دوست داره و اینکه قول دادم نوروز رو تحت هر شرایطی برگزار کنم تنها میراثی که برامون مونده و نتونستن نابودش کنن
من کلا سالهای قبل هم نچیدم یعنی حوصلم نشده
حس و حالش رو نداریم عیدی نداریم ولی هفت سین آیینمون هست
میخواستم جدید بخرم ک نمیخرم و ی کوچولو تو یه سینی میچینم بخاطر دخترم ولی مثل هرسال براش تلاشی نمیکنم
اره من میخوام بچینم
میریم شهرستان
تو دلم بود امسال هفت سین جدید بخرم بچینم
قرار بودبرا دخترم که نامزده عیدی بیارن اخ همچی تو دلمون موند
باز خداروهزار مرتبه شکر
خدا کنه همه سالم و سلامت باشن
آره میچینم بچه هام عاشق اینجور چیزان یلدا و هفت سین و ..
درسته هممون ناراحتیم و اوضاع خرابه ولی اونا گناهی ندارن ک چرا باید همه چی رو ازشون دریغ کنیم
بله صددرصد👌🏻
اره عزیزم من میچینم در هر شرایطی...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.