۱۰ پاسخ

من از امروز گذاشتم که عادت کنن با اینکه دخترم هنوز کوچیکه ولی هردوشون رو باهم گذاشتم مهد

بله امسال پیش ۱میشن

اره گلم من پسرم ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ میتونه مهر بره پیش یک

اجباری نیست

زیاد عجله نکن . احتمال اینکه مجازی باشه هست. منکه میخام بنویسمش کلاس اسکیت تابستون. احتمالا بعدشم بفرستمش نقاشی

عزیزم اجباری نیست .

بله میرن پیش یک ولی اجباری نیست

نه بابا من نمیفرستم

جدیدا پیش ۲ هم اجباری نیس پیش ۱ که از اول اجباری نبود

بله ولی خانوما گفتن پیش۱ اجباری نیس

سوال های مرتبط

مامان اقا اراد❤️ مامان اقا اراد❤️ ۵ سالگی