۳ پاسخ

ویزیت آنلاین شو
دارو بگیر بده بهش
نبر دکتر خطرناکه

علائمش چیه عزیزم؟
من استامینوفن و شربت سرماخوردگی و شربت پدی کاف و قطره سالین داده دکتر

منم بچم مریضه دو روزه آیورامی میدم امیدوارم ک خب میشه

سوال های مرتبط