من خوردم حالم خیلی بد شد
من میخورم هميشه
خوردن هرچیزی درحدمتعادل بدون ضرره
وای خانوما کنسرو چیزی به نام نگهدارنده نداره
من خوردم ولی میگن انگار بخاطر مواد نگهدارنده کلا هر کنسروی نخوری بهتره
من امروز با اجازه مامای مطب خوردم برای اولین بار
بخاطر نمکش میگن نخورین و مواد نگهدارنده
من ی بار خوردم هیچی نشد
من خوردم چیزی نشد
اره کنسروی ها چون مواد نگهدارنده داره خوب نیس
حالا هوس اگر کردی یکی دوبار عیب نداره
ولی خوردن کنسرو ها خوب نیست
اره نخوری بهتره کنسوری ها رو
سلام کسی روبیکا گروه برای بارداری اقدام سوال های که نمیدونن از خانماهای باتجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم 👨👩👧👦👈H178266@
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.