سلام خانوما دیروز ندونستم ماهی خوردم خیلی ضرر داره؟؟

۵ پاسخ

واه نه بابا خیلی ام خوبه فقط قزل آلا و سالمون بخور.اتفاقا خوب شد گفتی امروز ظهر میخواستم ماهی درارم درست کنم😂

ماهی خیلی مفیده برا چی ضرر خانم باردار بابد هفته ای یبار ماهی بدون جیوه مثل سالمون بخوره

نه خیلیم مفیده البته از نوع کوچیک بدون جیوه مثل قزل الا

نه عزیزم چه ضرری داره اخه.

ماهی چ ضرری داره اخه فقط میگن بعضی ماهی ها جیوه دارن اونارو نباید خورد

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ودوم بارداری