خانما ماهی ضرر داره؟

۸ پاسخ

نه اتفاقا عالیه فقط ماهی دریا نباید بخوری
قزل و سالمون عالیه

بهتره استفاده نشه چون مسمویت داره اگه استفاده میکنی هم ماهی سبک بخور سنگین نباشه مراقب باش خلاصه

من از دکترم پرسیدم گفت فقط ماهی کپور قزل‌آلا وسالمون خوبه بقیه چون جیوه بالایی دارن نباید خورده بشه

نه قزل یا سالمون در هفته ۲ بار توصیه میشه ولی بقیه ماهی ها ممنوعه

نه ضرر نداره،ولی زیاده روی نکن،هر ماهی روهم نخور، سالمون و قزل میگن خیلی خوبه چون جیوه ش کمتره

ماهی قزل الا و سالمون بدون جیوه است و ضرر نداره ولی ماهی های دیگ مضر هست تو بارداری

آره ضرر داره

نه واسه بچه خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🩷لمیا🩷 مامان 🩷لمیا🩷 ۸ ماهگی
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان ماه من🌙💕 مامان ماه من🌙💕 هفته هفدهم بارداری
مامان علی مامان علی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوفندوق🥰 مامان دوفندوق🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نورا خانم مامان نورا خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان غزل مامان غزل هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو سومی🩷🩷💙 مامان جوجو سومی🩷🩷💙 هفته سی‌وچهارم بارداری