سلام خانما ماهی تو هفته من ضرر داره

تصویر
۱۱ پاسخ

فقط ماهی قزل و سالمون مجازیم چون جیوه ندارن حداقل هفته ای یکبار باید تا پایان بارداری بخوردیم خیلی هم مفیده👌🏼

ماهی رو چند میخرین خانوما

قزل خیلی خوبه.
اگه میتونی حداقل هفته ای یکی بخور

ماهی قزل آلا و سالمون مجازه
خیلی هم خاصیت داره برای نی‌نی

خیلیم عالیه من خیلی میخورم

ن من ک خوردم و میخورم

ماهی سالمون قزل عالیه خیلیم خوبه نوش جان

قزل باشه خوبه

باید یا قزل باشه یا سالمون

نه خیلی هم خوبه فقط ماهی غزل باشه کلا ماهی بدون جیوه مشکلی نداره

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان ني ني🧸 مامان ني ني🧸 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علی مامان علی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آیلا و بردیا❤️ مامان آیلا و بردیا❤️ ۶ ماهگی
مامان غزل مامان غزل هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندقم مامان فندقم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رادوین💙 مامان رادوین💙 ۲ ماهگی