خانما ماهی ضرر داره من خیلی هوس ماهی کردم🥺🥺

۱۴ پاسخ

اتفاقا ماهی خیلی خوبه
غزل وسالمون

عزیزم میتونی بخوری،ولی فقط غزل آلا و سالمون

نه من میخورم

عالیه همراهش چند دونه خرما بخور

بهتره ماهی ای کوچک یا ماهی که کم تو آب زندگی کرده باشه بگیری و بخوری من بچه قزل خریده بودم اوایل ولی یه مدت دیکه نخوردم حالم بد شد از بوی ماهی

نه عالیه بخور

نه خیلی هم خوبه، من سعی میکنم هفته ای یه بار بخورم

قزل و سالمون میخورم من

ولی حواست باشه هر ماهی نمیتونی بخوری بدون جیوه باید باشن

اتفاقا ماهی خیلی خوبه هفته ای یک بار دو بار بخوری

نه ظرر نداره فقط باید نوع ماهی جیوه بالا نباید داشته باشه

نه خیلی ام مفیده

عذر میخوام قزل

دکتر به من گفت غزل و سالمون خوبه ولی فعلا منع خوردنم تا ۵ ماهگی نمیدونم چرا
شما هم اگر هوس کردی یکم بخور ولی زیاده روی نکن

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین هفته چهاردهم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادوین💙 مامان رادوین💙 ۲ ماهگی
مامان بلوبری  🫐 مامان بلوبری 🫐 هفته نهم بارداری