۱ پاسخ

اراکی نیستم ولی چند روز پیش شوهرم فرستادم پوشک بگیره گفت پوشک ۶۰۰ تومنی خودش قیمت قدیم داره حساب میشه بار بعدیم مگه ۸۰۰ بدم😔
هانیز میگیرم

سوال های مرتبط