من پمپرس گرفتم هم قیمتش خوبه هم کیفیتش عالیه
پینو گرفتم نمیدونم خوبه یا نه
بدون بو و الکل ۹۹ درصد اب باشه
چیکو گرفتم من بدون بو
مولفیکس
من پینو بیبی گرفتم
تعریفشو شنیده بودم
بازم خودت تحقیق کن
من میخوام اینو بگیرم خیلی تحقیق کردم حساسیت نمیده و بدون بو هستش بر پایه آبه
من مالوچسکا میخریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.