این دستمال مرطوب خوبه؟

تصویر
۷ پاسخ

ببین این شماره ۲ مای بیبی واسه یکسال به بالاس شماره ۱ باید بگیری

کلا دستمال مرطوب خوب نیست مگر اضطرار

بدون الکل برای نوزادی باید بگیری

اینا برای سن بالاتره نه نوزاد

من چندروز پیش بیمارستان بودم از شرکت مای بیبی اومدم پوشک دادن بهمون و یسری توضیحات ، گفت بهترین دستمال مرطوب مای بیبی بسته ی سفیدش هست که اسانس و حساسیت اینا نداره

دستمال مرطوب بگیر روش صفر ماه زده باشه
و مخصوص پوست های حساس
و پی اچ صفر باشه
داروخونه هم داره

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵محمدسبحان مامان 🩵محمدسبحان ۳ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۵ ماهگی
مامان زینب مامان زینب روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی