دستمال مرطوب چه برندی گرفتین شما؟
چ برندی خوبه بگیرم؟

۸ پاسخ

مای بی بی خریدم

باید برپایه اب باشه

چیکو بگیرم
ایروکس هم خوبه

پینو خوبه
مولیفکس هم آبی‌ش برای نوزاد خیلی عالیه

چیکو خوبه

من ماستلا خریدم فعلا

مای بیبی عالیه

من مای بیبی و وی کر گرفتم، برای بچه اولمم همیشه میگرفتم راضی بودم .

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد