بچه ها آغوشی چه برندی گرفتین؟و

۶ پاسخ

برند الا جنسش عالیه

الا گرفتم خیلی باکیفیته

من الان گرفتم برای بارداری اولم اسپرته الآنم می‌خوام استفاده کنم

من الا گرفتم از سایت الاآرت

اغوشی خودم دوز😂

ی چی خریدم ب برندش نگا نکردم😐😐😅 چون زیاد لازم نمیشه دو سه ماه نیازه

سوال های مرتبط

مامان هامین❤️ مامان هامین❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری