۵ پاسخ

نه طبیعیه

۳ بار اوکیه و از دندون هم هست نگران نباش

تا ۵بار بیشتر میگن اسهاله شاید داره دندون در میاره

نه عزیزم پسره من تا روزی ۴/۵ بار دستشویی میکنه
دکترا میگن تا روزی ۷/۸ بار طبیعیه اگه اسهال نباشه

نه سه بار زیاد نیست

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۱ سالگی