قرص کمرنروماده رو چجوری استفاده کنم؟؟

۴ پاسخ

مغزش رو باید بکوبید بعد یا توی کاچی یا فرنی مامانم برام میزد

در بیار اسیاب کن قاطی کاچی یا برشتوک کن

نر و ماده چیه؟

از وسط بشکن مغزشو در بیار اسیاب کن بخور
خیلی تلخهه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان علی جان🐣🦋 مامان علی جان🐣🦋 ۱۲ ماهگی