۲ پاسخ

من پپسومید دادم‌خوب شد قطع کردم دیگه

من تا ۲ ماهگی برای رفلاکس یه قرص فاموتیدین رو به چهار قسمت تقسیم میکردم بعد یه قسمت رو با سه سی سی آب حل میکردم و یه سی سی صبح ناشتا میدادم

سوال های مرتبط

مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 ۱۵ ماهگی
مامان نویان🩵👶🏻 مامان نویان🩵👶🏻 ۱۶ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۱۶ ماهگی