اگر بیمهت خوبه بده دکتر بنویسه وگرنه ازاد حساب میشه. البته دکتر زنان وگرنه دکترعمومی هم بنویسه آزاد حساب میشه
من بعد ۱۹روز تاخیر رفتم گف دیگ ازمایش نمیخواد نزدیک ۷هفته ای بیا برو سونو😂
من که دکتربرام نوشت فکرکنم دکتر ننویسه براتون ازادحساب میشه
نه آزاد میتونی بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.