خانوما برای آزمایش تیتر بتا لازمه دکتر بنویسه یان؟

۴ پاسخ

اگر بیمه‌ت خوبه بده دکتر بنویسه وگرنه ازاد حساب میشه. البته دکتر زنان وگرنه دکترعمومی هم بنویسه آزاد حساب میشه

من بعد ۱۹روز تاخیر رفتم گف دیگ ازمایش نمیخواد نزدیک ۷هفته ای بیا برو سونو😂

من که دکتربرام نوشت فکرکنم دکتر ننویسه براتون ازادحساب میشه

نه آزاد میتونی بری

سوال های مرتبط

مامان یلدا و تو دلی💞 مامان یلدا و تو دلی💞 هفته سی‌وچهارم بارداری