کسی بوده بچه اش 29هفته بدنیا بیاد بمونه

۸ پاسخ

اره عزیزم یه مامانی ۲۸ هفته دوقلو اورده بود ماشاالله صحیح و سالم الانم یکسالشون شده

خود گهواره هم زدع از ۲۹ هفته ب بعد

بچه اول منم ۲۸ هفته و یک روز دنیا اومد و چند ماه بستری بود با وزن ۱۱۳۵
خداروشکر سالمه

اره 28هفته هم میمونه

چرا نمونه، فقط باید صبوری کرد چون میره توی دستگاه

عزیزم چرا نمونه؟فقط چند وقت میره تو دستگاه،فامیل ما ۲۷ هفته با وزن ۹۰۰گرم زایمان کرد فقط یک ماه بچش تو دستگاه بود الانم ۳ سالشه

۳۰رو شنیدم
دوستم بچش تو دستگاه موند الان ۴ ماهشه

اره خیلی ها

سوال های مرتبط