نگران نباش عزیزم فردا حتما برو صدا قلبشو گوش بده
خطرناک نیس،ماها الانم آدمیم و حساس تر از همیشه
استراحت کن ارامش داشته باش
مطمعنا هرکسی براش پیش اومده تو بارداری گریه کنه حتی شاید چند بار نگران نباش عزیزم خودتو دیگه تخلیه کردی ولی سعی کن گریه نکنی و کمتر ناراحت باشی تا بچه هم بهتر بزرگ بشه❤️ انشاالله که مشکلی پیش نمیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.