کسانی که شیر خشک ابتامیل میدید راضیید

۹ پاسخ

من اپتامیل پرونوترا میدم خیلی راضیم

بلهههه عالیههه ولی سخت پیدا میشه

ممکنه راضیممممم

سلام کسی هست خرم آباد باشه از دکتر سبزیان خبر داشته باشه الان هست یا ن توراخدا هرکی خبر داره بهم بگه بخاطر خدا

من آپتامیل پرونوترا میدادم خیلی خوب وزن میگرفت ولی دیگه گیر نیومد

اره من میدم خوبه فقط گیر نمیاد😢😢😢😢

دختر من شکمش دیر به دیر کار میکنه ولی وزن دهیش خوبه....سیستم ایمنی رو هم خیلی خوب تقویت میکنه

آپتامیل پرونوترا خیلی خوبه

آرع عالیه

سوال های مرتبط

مامان نفسم مامان نفسم ۷ ماهگی
مامان نازگل و سوگل مامان نازگل و سوگل ۱۰ ماهگی
مامان نازگل و سوگل مامان نازگل و سوگل ۱۰ ماهگی