سلام خانوما ب نظر شما میتونم ۱۱ هفته ۳ روز سونو انتی انجام بدم
سلام مامانا توی ۱۱ هفته و ۳روز میتونم انتی انجام بدم یا زود نیست همه چی رو میتونن برسی کنن
نه فکرنکنم معلوم باشه
۱۲هفته به من احتمال داد درست بود
نه نمیگن
من سر دخترم ۱۱ هفته و ۳ روز بود
بهم گفت دختره
انومالی هم که رفتم گفت دختره
به من احتمال داد ودرست بود
میخای یه هفته دبگه برو بهتر مشخص بشه
جنسیت دقیق ۱۶ هفته معلوم میشه انتی هم حدس میزنه
نه بابا اصلا حتی احتمال هم نمیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.