۷ پاسخ

آره ولی خطا داره نپرسی بهتره ۱۵هفته بری سونو تعیین جنسیت من و گفت دختر باز دو روز قبل رفتم سونو گفت پسره

نه بابا من که جای خوبی هم رفتم دقیق نبودگفت پسره انومالی گفت دختره زیادنبایداعتمادکنی

اره میگن اگه جای خوب بری دقیقم هست

انشالا خیلی ذوق دارم بدونم جوجمم چیه

احتمال میده
انومالی مشخص میشه با درصد خطای کمتر

اره عزیزم من بهش گفتم گفت احتمال داد

بعضی موقع ها با حدس و گمان میگن

سوال های مرتبط

مامان سوگل وسامیار 😍 مامان سوگل وسامیار 😍 ۲ ماهگی
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🐻🍭دریا خانم🐥 مامان 🐻🍭دریا خانم🐥 ۱ ماهگی
مامان جانا مامان جانا ۴ ماهگی