۸ پاسخ

مولتی ندادم ولی آ د پدیا رفلاکس و تشدید میکنه

من که هیچ کدوم رو نمیخوره
حالا ادزیرون خریدم دیگه

پدیا بست حیلی حالت روغنی داره اوایل دکتر ب بچم نوشت خریدیم ی ماه دادیم بعدش ا د بهداشتو با طعم‌موز گرفتم خیلییی خوبه

مگه از الان مولتی میدید؟
تا ۶ ماهگی فقط اد

پدیا عالیه

ویو اکیدز بهتره

پدیا خیلی بد بو و بد مزه اس

من پدیا میدم رفلاکسم داره پسرم براش خوبه خداروشکر

سوال های مرتبط