مولتی ندادم ولی آ د پدیا رفلاکس و تشدید میکنه
من که هیچ کدوم رو نمیخوره
حالا ادزیرون خریدم دیگه
پدیا بست حیلی حالت روغنی داره اوایل دکتر ب بچم نوشت خریدیم ی ماه دادیم بعدش ا د بهداشتو با طعمموز گرفتم خیلییی خوبه
مگه از الان مولتی میدید؟
تا ۶ ماهگی فقط اد
پدیا عالیه
ویو اکیدز بهتره
پدیا خیلی بد بو و بد مزه اس
من پدیا میدم رفلاکسم داره پسرم براش خوبه خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.