کممممممک 👀👀👀👀



رفلاکس #شیرخشک شیرمادر #کمکی #واکسن

تصویر
۴۲ پاسخ

رفتی جزیره سرخ پوستا 😂🤣

دیگه وقتی حرامه خجالت نداره بهشون بگو اینایی که به من میدین حرام و مضره نمیخوام بخورم

کجایین ک از این چیزا میخورن؟؟!!

با غذات بازی بازی کن نخور الکی بگو سیرشدم خیلی خوردم
ب بچت هم نده نون خالی بده کم کم بخوره

کاش زودتر جنگ تموم شه طبیعت رو ول کنن😂

ب پسرت فقط شیر بده ی شب چیزی نخوره خیلی بهتره گوشت حرام پر انگل بخوره
خودتم بگو شبا شام نمیخوری رژیمی

بگو نمیخورم مگه تعارف داری

ای وای من به نظرم‌پاشوبه‌بچه‌تخم‌مرغ بده بگو‌بچه گشنش بود دیگه‌تخم‌مرغ دادم

بگو ب معدم نمیسازه مهرادم براش سنگینه ی نون پنیر بخور

بگو گوشت خوار نیستم

مامان من گوشت جوجه تیغی خورده میگ خوشمزس ولی من خودم جرات نمیکنم بخورم الکی بازی بازی کن با چیزای دیگ خودتو سیر کن ازاون نخور

سیب زمینی بگو بشون دارین سرخ کنم برا پسرم

جوجه تیغی شوهرم میگه خیلی خوشمزس🤭

گوشت جوجه تیغی میگن خیییییلی خوبه ،خیلی کمیاب و خوشمزس

چه چیزایی تو گهواره میبینم مگه اینا قبیله جنگلی هستن که مهمون دعوت کنن بعد اینچیزارو بزارن جلوش

نوش جونت اتفاقا شنیدم برا خیلی از مریضی ها خوبه. فقط به پسرت نزار بدن

اگه به جای تخم مرغ تخم دایناسور نمیدن یه تخم مرغ بزن بخورید🙄😂

این جریان واقعیه صد رحمت به دوران پارینه سنگی

وایییییی چقد عزت عروسشونو دارن😍😂
حالا بی شوخی گوشت جوجه تیغی برا ریه فوق العادست من خودم خوشم نمیاد فک کنم حتی بهش ولی خودت بخور به پسرت نده

کجای ازادشهر اومدی عزیزم من ازادشهر ام

😂😂😂😂😂

این چه سمی بود دیدم😳😳😳تابحال اصلا نشنیده بودم😐

خیر ببینی ک دلمو شاد کردی با این تاپیکت😘😘😘

بگو نمیخورم خیالت خودتو راحت کن 🤣

عزیزم عروس گرگانی ها شدی ؟ رسمشونه

اینجام میخورن البته بعضی که مشکل دارن گوشت جوجه تیغی میخورن
گوشت گراز و خرگوشم میخورن اطرافیان من نمیخورن بعضی روستا ها براشون مهم نیست میخورن

وای🤣🤣🤣🤣

من خوردم گوشت جوجه تیغی
اون موقع زن عموم سرطان داشت ،منم ازش خوردم
هیچی ام نشد
میگن خاصیت داره

وا اینجا کجاست رفتی واقعی یا الکی😂😂😂😂

ظاهراً خیلی تحویلت گرفتن خواهر برات جدا یه شکار دیگه کردن خیلی احترام تو داشتن🤣🤣

این حیون ها رو از کجا میارن😅🥴

وایییی چطوری این چیزا رو میخورن
بازم بگو من تاحالا نخوردم نمیتونم بخورم😑

یا خدا 😂😂😂بگو من تخم مرغ و از هرچیزی بیشتر دوست دارم بچمم همینطور

وای چقد خندیدم😂😂شرایط سختیه😵‍💫

بگو خب بجای گراز و جوجه تیغی گاو و گوسفند شکار کنید

چینی هستن؟😬

میتونم بپرسم کجایی

نون خالی بخور😐

کجایی هستی ؟

وای تا حالا نشینده همچین چیزی😬🥲

اییییی گراز اخه

وای اینا دیگ کین ؟🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان عروسکم مامان عروسکم ۱ سالگی