۶ پاسخ

؟؟؟؟?؟؟؟؟؟

بنظرتون چیکار کنم شیرم خشک بشه ؟

مبارک باشه عزیزم بسلامتی
چطور بود سخت بود ؟دردناک بود؟آخه منم سزارین هستم خیلی میترسم .
یکم از تجربیاتت کامل بگو بیزحمت ؟

چند هفته بودی عزیزم؟ شیر هم داشتی؟ درسته ک میگن تو سزارین بعد 3 روز سینه ها شیر دار میشن؟

سخته یاآسون درد داری یانه؟؟
تایم عملت چقدبود؟
چن هفته سزکردی؟
پمپ درد یاشیاف کدومش؟
ماساژ شکمی شدی؟؟

چطور بود ؟؟؟ من دوم نوبت سزارین دارم

سوال های مرتبط