برا من شدید بود خابید
آمپول ضد انعقادتو حتما بزن
مایعات کمتر مصرف کن
پاهات حتما از سطح بدنت بالاتر باشه زیرپات بالش بزار زیر سرتو سعی کن بالش کوچیک بزاری
زیاد هم راه نرو
اگه دوتاش یه اندازه بود چند روزه باید خوب بشه نبود بهدکترت زنگ بزن ببین چی میگه مال منم خیلی شدید بود
بخاطر آمپولی ضد انعقاده
برا منم وحشتناک ورم کردم خیلی بد بود ولی خداروشکر خوابید . ولی وزنم بالاست نمیدونم چجوری وزن کم کنم
منمداشتم ۱۰ روز دیگه خوب شد
اره سرمایی که زدی رفته تو پات
آره طبیعیه خوب میشه منم داشتم تا پنج روز خودشم شدید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.