اول اینکه موقعیت بچه مهمه با سر باشه یا پا
بعد درد زایمان شروع باید بشه فشار نرمال باشه ضربان قلب بچه اوکی باشه معاینه لگن بشی بچه طبیعی میاد در غیر این صورت اورژانسی سزارین میشی یا هم خودت با دکترت بریزین رو هم تا سزارینت کنه
دکتر برا طبیعی معاینه میکنه بهت میگه میشه یا نا
باید بری پیش دکتر ببینی لگنت مناسب زایمان طبیعی هست یا اگه مناسب بود و شرایط بچتم اوکی بود طبیعی میشی اگه مناسب نبودم شرایطت ک سزارینت میکنن
مث من که پسرم ۳۸۰۰ بود سز شدم
اگر بچت سفالیک باشه طبیعی هستی یعنی سرش پایینه
اگر بریچ باشه سزارین بچه از پاهه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.