از کجا بدونم سزارین اجباریم یا اختیاری

۵ پاسخ

کدوم دکتر برات IVF انجام داد؟بعضی از دکترا بیمار های IVF رو سزارین میکنن چون به اصطلاح میگن good baby ولی خب زیر میزی میگیرن

منم سرکلاژی بودم آخرسر گفت طبیعی ولی خودم اختیاری پول دادم سز شدم

خب اگه بچه حالت سفالیک نباشه یا وزنش زیاد باشه سزارین میکنن یا مثلا خدای نکرده کیسه اب مشکل داشته باشه در غیر این صورت زایمان طبیعیه و اگه بخوای خودت سز بشی باید اختیاری پول بدی

اختیاری باید ۵۰ الی ۷۰ تومن بدی سزارین کنن

بریچ باشه سزارین میکنن

سوال های مرتبط

مامان جوجه رضا مامان جوجه رضا روزهای ابتدایی تولد