۱۰ پاسخ

دختر منم مثل گل پسر شما حرف میزنه
عادیه از الان زوده

زوده عشقم همینا که میگه کافیه

نه‌ خوب میشه‌ خودش‌. هنوز زوده

نه نیاز نیست خودت زیاد باهاش صحبت کن
مثلا توپ بده دستش بگو مامان این توپه
توپ چه رنگیه ، توپ بده مامان ، میخوای با توپ بازی کنی یه کلمه چند بار تکرار کن

خوبه
از یکسال و نیم ب بعد کلمه بعد کم کم دوکلمه از دو سالگی ب بعد جمله

وا پسر منم همینا رو میگه حتی کمتر

عزیزم همین حرف زدنش،برای اینکه کلمات واضح بگه خیلی زود

دختر منم هیچی نمیگ😐
دد (دست دست)بب ماما هووووم اله(الو) تا تا(تاب تاب
هرچی میخاد میگ اه😑

خوبه نیازی نیس بعد ۲سال ونیم باید نگران باشی

خوبه ک کم کم حرف میاد

سوال های مرتبط

مامان مهرسا و رادمهر مامان مهرسا و رادمهر ۲ سالگی