۳ پاسخ

خیلی عادیه
روانشناسی رشد میگه تازه از سن ۵ سالگی به بعد دوست دارن و تواناییشو پیدا میکنن که با یکی بازی کنن

برعکس ما میریم خانه بازی دخترم هرکی هرچی برداره رو میره به زوووور میگیره ازش، با جیغ و داد و هل دادن بقیه مامانا اعتراض میکنن با اینکه بچه هاشون بزرگتر هستن، منم ازین طرف خجالت میکشم، همش هم دنبال بچه های بزرگتر از خودشه که یجوری اذیتشون کنه متأسفانه

پسر منم همینه

سوال های مرتبط

مامان مبینا مامان مبینا ۲ سالگی
مامان هامین🥰 مامان هامین🥰 ۲ سالگی
مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۲ سالگی