خیلی عادیه
روانشناسی رشد میگه تازه از سن ۵ سالگی به بعد دوست دارن و تواناییشو پیدا میکنن که با یکی بازی کنن
برعکس ما میریم خانه بازی دخترم هرکی هرچی برداره رو میره به زوووور میگیره ازش، با جیغ و داد و هل دادن بقیه مامانا اعتراض میکنن با اینکه بچه هاشون بزرگتر هستن، منم ازین طرف خجالت میکشم، همش هم دنبال بچه های بزرگتر از خودشه که یجوری اذیتشون کنه متأسفانه
پسر منم همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.