۸ پاسخ

دلین خانم که تا حالا دو تا دراوره دلوین هم یکی داره یکی دیگه داره میاد بالا
ولی خیلی سخت بچه هام بیحالن 🥲

بستگی ب کوچولوت داره هرکی یجوره

عزیزم شما گفتی بچتون‌ از وقتی شیر خشک شماره ت میخوره مدفوعش زیاد تر شده پیش منم همینطوره چرا اینطوری شده حیلی نگرانم

مونده حالا

هانا ک چندروزه یکیش زده بیرون تیزهههه اون یکی هنوز زیر پوسته

الهی

فکرکنم هنوز وقت زیاد داره

پسر من وقتی اینجوری شد دوماه و نیم بعدش دراورد

سوال های مرتبط

مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو ۱ سالگی
مامان روژان مامان روژان ۱۱ ماهگی
مامان مامان س جیگر ♥️ مامان مامان س جیگر ♥️ ۷ ماهگی
مامان پسته پسر👶🏼🩵 مامان پسته پسر👶🏼🩵 ۱۱ ماهگی
مامان نوقول نوباتوم مامان نوقول نوباتوم ۱۴ ماهگی